Alicia

Hej. Igår så var jag vid stallet. Sen kom mina kusiner Kevin och Alicia. Plus deras mamma och Alicias pappa. Vi åkte häst och vagn. Alla fick åka före mej ( 7 stycken.) Så jag var sist. Det är inte så kul när man e sist. Dunder (hästen) var jätte trött då. Stackarn :/ Men jag fick åka en liten sväng. Han bara skritade då. Men det gör inget. Ska kanske göra det idag med. Vi får se. Alicia  hon körde sin mamma och pappa själv. Jag tror det var första gången. Duktig du e! Jag ska fråga om vi ska gra något. Sist jag var med henne så var det väll i sommras! Så det är på tiden att vi börjar vara igen :)        Imorgon och på Tisdag är jag ledig, kanske alla andra också. Och på Fredag är det "Operation Dagsverke" Ska jobba på min mammas jobb. Ta hand om gammlingar.... Hellre det än att städa hemma.. :P    Onsdag och Torsdag är jag i skolan. Dom två värsta dagarna oxå... Jag gillar inte idrott. Fast jag säger att jag behöver gå ner ett par kilo :P Ähh, till sommaren ska jag ut och jogga och sånt. Jag har lovat mej själv 2 saker som jag ska göra på sommar lovet. 1. Va smal när jag kommer tillbaka till skolan. 2. Håll mer ordning på saker. Men nu ska jag ut i det fina vädret! Bilder kommer ofc sen. Och bilder kommer nu. På dagen igår :) Puss :*

Den sötaste och underbaraste Alicia <3


Där sitter hon, och där står Dunder :P


Wiiiihuuuu :P


Sommar foto 2011 <3



Herrå, peace :P

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback