Kvällen med KUSINERNA <3

Hej hej! Idag har det varit en jätte bra kväll :P Klockan fem så skulle vi äta middag i laxbutiken i Ljungskile :) Det var jätte gott!!! <3 Och sen efter vi hade ätit och fått efterrätt och så, så åkte vi till något hus vet inte vart det låg. Så Spelade vi kroket, jag och min kusin Johanna  vi gick runt och kolla runt lite. Sen så gick vi upp i ett berg och tog lite kort. men jag tror jag raderade alla dom korterna :/ Men sen så gick vi in, och spelade lite Finns i sjön och skit gubbe, och yatzy :P Mattias  han kom efter en stund och ville spela skit gubbe och finns i sjön. Efter det fick vi gå in i ett annat rum, för att dom skulle duka, för att vi skulle äta ostgrejsiojs och munkar. Men i det rummet så lekte vi en grej som vi kallar "Gris Leken" Där man ska hålla sej för skratt. Man sitter i en ring. En ska säga knorfff, i en som sitter brevids ansikte. Om man skrattar är man ute :D Fan jag förlorade först :/ :D Men nu kommer lite bilder under kvällen ^^

Jag inne på dass xD




Söta Jonny (Jojjo)

Yatzy dåe :P

Finns i sjön :P

Matte vill inte vara med på kort :P

Det får bli foton ifrån Facebook, på Matilda, Andreas, Pontus.
Matilda:
Hon är så himla smal och fin! <3



Andreas:
Göllis :P

Naww, så liten :)


Okej det blir inga kort på min brosa, det får räcka så här :)
Nu ska jag kolla min KAMRAT. Så ha det bra! Puss :*

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback