Svar på kommentar - Petra Grossansson

Fråga:
Kan inte du skriva lite vad dina favorit låtar heter?
Svar:
Jo visst kan jag det, men jag har liksom en udda musiksmak. Jag gillar mest k-pop. Om ni inte vet vad det är så är det koreansk pop. Gillar mest SHINee! Men jag har normal musik smak oxå. Typ som Rihanna, Ross Lynch, Selena Gomez, Shake it up, m.m.

Tack Petra för din fråga! :)

Men nu så lyssnar jag på Ross Lynch! <3 A Billion Hits :*
Idag så har jag varit hemma, mådde inte så bra. Men imorgon är det dax för skola igen D:
Inte det roligaste direkt... :/ Men om snart en timme så blir det 30 grader i Februari!!!!! <3
Typiskt det är bara 2 avsnitt kvar! :( Hoppas den kommer på dvd! ;)

Hejdå<3

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback