4 dagar.

Hej! Asså, det har gått 4 dagar på sommarlovet och jag har typ inget att skriva om. Det händer inte så mycket :/ Det känns inte som att det är sommarlov heller. Känns så här: Japp imorgon är det skola. Men det är ju 2 månaderslov. Jag tyckte att det blev bra i slutet av sjuan, det hände något där med vissa personer :D Men aa nu kom lovet i vägen... Men jag får ta att göra något kul snart. Jag har tänkt att åka ut och campa, bada och sånt, men väder finns ju inte till det.. Jaja, får väl hitta på något kul.



Kommentarer från er söta läsare.

Du kan ju alltid komma te din underbara kusin;)<3

2012-06-17 // 21:23:04

Du är ju alltid upptagen :S <3

2012-06-18 // 10:03:41

inte idag;)<3

2012-06-18 // 11:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback