Gud vad jobbigt det ska vara att skriva ett inlägg varje dag?!

Hej hej! Är så ledsen att jag inte har skrivit på ett väldigt långt tag! Men nu så har jag sommarlov så nu kommer det gå bättre med inlägg ^^ Japp igår så slutade jag 7:an då. Och efter det så åkte jag och några kompisar till Liseberg. Jag skulle tagit bilder men... så har min mobil ett väldigt dåligt batteri!! Så det stängdes av. Och kan ni fatta? Jag åkte ATMOSFEAR 3 ggr!! Ojojoj vad modig jag är xD Vi kom hem till våran kära lilla stad klockan 1 tror jag :) På natten asså ;) Gud vad trött jag var på bussen! Men ändå så babblade jag på :D Men idag då. Jag orkade nästan inte kliva ur sängen... Min brorsa väkte mej :o Kunde gärna sova en timme till. Tack Pontus! Men jag har iaf kunnat vara ute och åkt lite longboard. Men sen när jag kom in genom dörren så orkade mina fötter och men inte mer xD Och nu så sitter jag framför datan och chattar med min kompis Sofia <3 

SAKNAR MITT LÅNGA HÅR! :(<3


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback