Jojjo :)

Tjo! Sorry att jag inte blogga igår. Jag skulle göra ett inlägg ifrån mobilen men mobilen stängdes av :/ Men jag sov hos min kusin Johanna :) <3 Vi hade jätte kul både idag och igår. Idag så var hennes bror Andreas och kompisen till honom Johan, men oss. Jag brottades med Andreas, såklart att jag vann ^^ Nej men jag är så svag :s Borde träna min armar lite x) Men igår så joggade jag och Johanna 3 kilometer :) Grymt! Men fick holl (stavn.?) efter 2 kilometer. Jag är ju inte sån människa som brukar vara ute och springa eller så. Så det var tufft, men jag har lovat mej att bli smal under sommaren. Får se om jag håller det. Men ja, nu är jag hemma och har packat upp allt jag hade med mej :) Jag har bilder, men har inte lagt in dom i datorn än, får bli senare :) Ojoj är klockan så mycket??! :D

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback