Midsommar Afton imorgon!

Tjo! Idag var det fint väder! Så skönt! :) Men imorgon....  Hmmm TACK! Det är ju faktiskt Midsommar afton imorgon! D: Varför dåligt väder då? Och på Lördag så ska jag ju till Lysekil och kolla på crusing. Why weather, why? Blir så less! Och på Söndag ska jag ju åka till Kungälv. Hoppas det blir fint på Måndag osv... 
Idag har jag oxå tagit lite bilder :) Kanske ingen på mej, men ändå. Kommer bli bilder på mej om ett tag :) Men ska inte skriva så mycket mer. 

Puss lilla sötnos! Kommer sakna dej när du åker imorgon :'( 
♥ Lilla svartnos :*

Kommer komma många bilder på Svartnos 




 

 

 

 

Sötnosen sover 
 

 

Man får ju ta kort på fina moln :)

:P

Marcus :)

Emilia 
 

 

Skryter om sin begangnade cykel...

Och såklart får det bli en bild på mej med min USA linne 
 

Haha min sweetie 
   

Hejdå :'( 
 


Kommentarer från er söta läsare.

du sa ju att inte de skulle bli bilder på dig

Svar: Mm vet, såg en och glömde ta bort det med att det inte kom bilder på mej.
Mikaela

2012-06-22 // 09:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback