Rolig dag!

Tjo på er! Idag har det äntligen varit varmt! Det sägs att det ska bli fult väder på midsommar, varför? Det är ju crusing oxå! Det vill jag ju se. Min dag har varit bra, förutom en nackdel Jag har haft och har ont i nacken. :/ Inte kul. Men min dag har varit följande: Ätit jordgubbar♥ Varit ute och spelat basket med mej själv, dansat (Ute ofc) Sjungit (Ute ofc) Åkt till Kungälv. Så har min dag varit :) Ganska rolig dag:) Imorgon kväll (om det blir fint väder) Ska jag ut och jogga en bit :P Och föresten! Söndag till Onsdag kommer inte jag blogga. Jag ska till Kungälv och sova där med min kusin Johanna :) ♥ Och då ska vi bada och så, blogga hinner jag inte. Och jag skulle ju lägga ut bilder igår, men... Klockan blev för mycket. Så bilder kommer snart. Ha tålamod ;) Ojoj är hungrig! Er tålamod spårar snart ur, så jag borde nog lägga in dom nu. Nu kommer dom :)


Första bilden är att jag hitta några små söta fågelungar vid min gamla skola :)




En liten faildad bild på mej :D

LÄSKA MEJ INTE JOHANNA! :D 


Cooling ;) 


Johan och Johanna :) 


Snygg du är Andreas -.- 


Här får ni en titt på min fina mage xD Ska vara smallare när sommarlovet är slut :) (Inte igår dagens foto)


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback