19 Mars

Hai hai! Nu är jag hemma, har precis ätit en mjölk choklad!! <3 Jag älskar choklad. men det tråkiga är... Att jag inte får äta choklad egentligen. Jag har en sjukdom, som ni ser.. Har jag många finnar :( Jag skäms över det!!! >:( Men jag äter medecin , det ska vara borta om ett litet tag. Jag börja med det typ i september. Och ska ha det i ett halv år. Men nog om det. Som vanligt så kollar jag på Carolyns blogg! Den är amazing!! <3 Just nu kollar jag på November 2010. Hon startade bloggen Maj 2010. Men nog om det. Idag ska jag kanske till fritidsgården med min kusin. Alla som inte vet vad det är... Det är ett ställe där ungdomar hänger. Man kan spela spel. Spela instrument. m.m. Men jag ska ta lite bilder tänkte jag oxå. Och så har jag lovat att göra video inlägg. Så det blir ett lite senare. Men just nu ska jag ta fram min engelska bok, och träna, vi ska fan har prov på torsdag. OCH ETT PÅ FREDAG. Onej, det inte lite vi ska kunna. 180 svenska ord. typ 100 engelska. Jävla skit skola!! När jag var i skolan idag, så tänkte jag göra ett inlägg. Men mitt internet slutade fungera så jag kunde inte lägga in det. :( Fan nu måste jag göra min läxa. GLÖM INTE ATT GÅ IN PÅ www.caroiz.blogg.no Och http://pponnygaleen.blogg.se . Men nu måste jag sluta! :( Ha det bra, så ses vi sen! Puss & Kram <3 // 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback