En sak: Städa är roligt med musik!! :)

Hej/godmorgon! Jaa, jag har precis städat och är helt slut, är svettig.. :( Men det var ganska kul med musik på! SHERLOCK <3 SHINee :')<3  Ross Lynch<3 Men idag så ska min farmor komma på besök! Jag kommer få lite saker av henne som hon köpte på Ullared<3 Linnen och mer. :D Jag har världens bästa farmor ^^ 
Ska snart durscha tänkte jag. Men först så måste jag damsuga. Det hatar jag!!!! Då hör man inte musiken! >:( 
Men jag får ta en 15 minuters paus. Och det har gått 5 minuter på min rast. Så jag har 10 minuter kvar. Och vad jag ska göra på dom 10 minuterna är: facebook, musik, skype. :D Men nu får jag ta min rast. Så hejdå! <3

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback