Upptagen med annan blogg 22 Mars

Hej på er! Som ni ser har jag inte bloggat varje dag. Jah bloggar inte för att jag har en annan norsk blogg. Hehe, tkr att den är bättre. Btw jag kan inte norska... Det är problemet. Vill göra videoinlägg, men jag kan inte norska. Så jag lär mej det. Det är lite svårt att lära sej 3 språk samtidigt. Engelska, Spanska, Svenska... Just det, svenska prov imorgon :( Engelska prov hade jag idag :/ Det gick ganska bra men ändå dåligt. Japp. Men jag skulle lägga in bilder. Men jag ska ädå ta bort denna blogg snart. Om ni vill se bilder så ska ni kolla på min andra blogg. Skriver vad den heter när jag har slutat skriva! Svensk blogg: www.pponnygaleen.blogg.se Norsk blogg: www.caroiz.blogg.no <33 Carolyn är så fantastiskt fin! Btw Ewe oxå! <3 Aj, har ont i ögat :( Linsen skaver :(((( Och nu fick ni veta att jag har linser... ;) Annars ser jag ut som en stor tönt! :'( Men inte längre :) Men jag ser fortfarande ful ut. Men nu så ser jag på lite klipp på youtube :) Och kollar på Caros blogg. Jag har redan kollat igenom den men väntar på att hon skriver ett inlägg. Det har hon inte gjort idag :( Men nu så ska jag ta min äckliga medecin! :(((((((( Så vi hörs mina fina bloggläsare! Puss på er! <3 


www.mikkis98.blogg.no Min blogg, kolla! <3

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback