Liseberg <3 Första dopet idag<3

Heej! Jag fryser inte lite!! Även om jag har på mej min OnePice!:/ Jag har badat idag, så det var 15 grader i vattnet, men jag badade ändå. Det är inte långt kvar tills SOMMARLOVET! Jag längtar så! På den 14 Juni, efter skolavslutningen ska jag och min kusin Evelina åka till kära LISEBERG!<3 Grymt! Längtar så! 
Jag lyssnar på Sungha Jung som spelar gitarr till låten: I'm yours<3

Just det! Idag så kollade vi (Hela Sjuan) på några (Många) som dansade. Alla var jätte brA!! Ska nog också börja i dans! Har alltid vellat dansa bra, nu så kan jag inte dansa! :( Men om ett år eller så kommer jag nog vara jätte bra :P

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback