Oops! Ouch! Terrible! :P

Tja! Okej Rubriken stämmer inte med det jag ska skriva. Jag lyssnar på Taemin (♥) som säger så om och om och om och om igen :P 

Oops! Ouch! Terrible!~ Taemin du är bara föör söt! På facebook så har jag en sida som heter "SHINee Taemin" med denna bild:  Japp, I love him! ♥ Men nog om det :P Idag har jag bara chillat! Och ätit grillat. Och just nu har jag bara halva Oops! Ouch! Terrible! kvar. Börjar bli jobbigt! Men jag lovade mej själv att lyssna på hela :D 
15: 38: Ja nu är klockan <- Och jag har sett klart på den. Hehe nu kommer en till jag ska lyssna på :P Den är nästan värre än Oops! Ouch! Terrible! xD


Taemin~ Minho~ Onew~



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback