Shuffle dance music!

Hej! Jaa, jag har sett att Shuffle Dance är inne. Jag gillar musiken! Det är en låt som är helt klart grym!

Swedish House Mafia - Greyhound (Original Mix)  

Det är bara för bra :P Och kolla, hehe har en ny storlek på texten :D Bara för att jag kompierade texten med grått :P Här kommer 6:52 låten :)


Men idag har jag först varit hos min kusin Johanna, jag sov över hos henne :) Så lite bider kommer sen :D 
Och sen blev jag lite ledsen! Min häst åkte idag. Han ska få ett ny hem :(((((( 
Sen så red jag på kära APOLLO <3 Du är en fantastisk häst! :*  Bilder från igår och idag kommer nu :)

Kväll hos Johanna <3

Kväll hos Johanna Panna! <3

Dagens konstigaste foto :P

Blir avis när jag ser hennes OnePiece!! 

Mina kusiner, syskon och farmor. + jag med vit jacka :P
Jaja, foton får väll bli imorgon med. Nu ska jag se på Heartbreakers och äta godis! Haaaa en bra kväll allesammans! :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback